Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Poniżej odpowiadamy na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów

NA JAKIM MATERIALE DRUKUJECIE?
Drukujemy na płótnie syntentycznym - jest to wysokiej jakości materiał, który dokładnie odwzorowuje drobne szczegóły grafiki. Nie jest to delikatny, cienki papier, z jakim mogłeś mieć już styczność w przypadku innych plakatów. Profesjonalny druk wielkoformatowy zapewnia idealną wyrazistość i głębię kolorów. Produkt jest dostarczany jako luźny rulon, bez obramowania!
JAKI JEST SZACOWANY CZAS WYSYŁKI?
Czas dostawy zależy kraju wysyłki.
Wysyłka krajowa (Polska) zajmuje około 1-2 dni robocze.
Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.
Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.
Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.
JAK ZNALEŹĆ PRODUKT?
Sklep VintagePosteria oferuje wyszukiwarkę, w której możesz wpisać dowolną frazę. Możesz także przeglądać produkty według kategorii, takich jak: reprodukcje, anatomiczne, zwierzęta, sport, podróże i wiele innych. Możesz również poprosić naszych konsultantów o pomoc, kontaktując się z nami przez e-mail info@vintageposteria.pl.
JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
To proste! Gdy znajdziesz odpowiednią grafikę, możesz wybrać jeden ze standardowych rozmiarów. Następnie dodajesz produkt do koszyka, gdzie wypełniasz formularz zamówienia, a następnie wybierasz sposób płatności.
JAK MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?
Możesz zapłacić za swoje zamówienie wybierając jedną z bezpiecznych metod płatności online: przez PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera)
JAKI JEST TERMIN REALIZACJI?
Wysyłamy produkt po około 3-5 dniach roboczych od przyjęcia zamówienia do realizacji.
JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
Dostawa produktów zamawianych w naszym klepie jest bezpłatna.
CZY WYSYŁACIE PLAKATY ZA GRANICĘ?
Oczywiście! Wysyłamy nasze produkty na cały świat. Jeśli nie widzisz swojego kraju w koszyku - skontaktuj się z nami!
CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI TOWAR JEST USZKODZONY?
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie paczki, musisz ją otworzyć w obecności kuriera i wypełnić razem z nim protokół szkody. Następnie prześlij raport na adres info@vintageposteria.pl wraz ze zdjęciem szkody. Po otrzymaniu reklamacji wyślemy nowy produkt, całkowicie na nasz koszt.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Jeśli po otwarciu opakowania zauważysz jakikolwiek problem z zamówieniem, np. niewłaściwy rozmiar, materiał lub jeżeli zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość e-mail na adres info@vintageposteria.pl. Najlepiej dołączyć zdjęcie usterki do wiadomości e-mail. Po zaakceptowaniu reklamacji wyślemy odpowiedni produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Tak. VintagePosteria oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj, że zwracany produkt nie może zostać uszkodzony ani w żaden sposób używany. Wyślij nam pełnowartościowy produkt z dowodem zakupu, danymi osobowymi i numerem konta, na który chcesz przelać pieniądze. Po spełnieniu tych wymagań otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni od otrzymania produktu.
CZY MOGĘ UZYSKAĆ RABAT?
Jeśli subskrybujesz nasz biuletyn, możesz uzyskać jednorazowy rabat na kwotę 17 zł.
ILE WYNOSI OPŁATA CELNA?
Opłaty celne wahają się od 3-8% wartości zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty celne lub opłaty. Jeśli zamówienie jest wysyłane poza kraj i nie ma go w ramach jednej unii celnej, musisz zapłacić wszystkie cła i podatki importowe, które lokalny departament celny uzna za konieczne.
CZY REALIZUJECIE ZAMÓWIENIA NIESTANDARDOWE?
Tak. Przyjmujemy niestandardowe zamówienia! Możliwe jest zmodyfikowanie projektu i zmiana rozmiaru - prosimy kontaktować się w tej sprawie wysyłając e-mail lub poprzez formularz kontaktowy!
 
 

JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!