Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
Jeśli po otrzymaniu towaru odkryjesz wady techniczne, takie jak:
- zły rozmiar,
- zły materiał,
- brakuje części zamówienia,
poinformuj nas, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@vintageposteria.pl. Jeśli to możliwe, dołącz zdjęcia usterki do wiadomości e-mail.

Jeśli Twoje roszczenie zostanie zaakceptowane, wyślemy odpowiedni produkt lub zwrócimy pieniądze.
USZKODZENIE TOWARÓW PODCZAS TRANSPORTU
Roszczenia dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy klient wypełni raport uszkodzenia przesyłki podczas odbioru przesyłki.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie paczki, otwórz ją w obecności kuriera i wypełnij raport wraz z nimi. Następnie prześlij raport e-mailem na info@vintageposteria.pl wraz ze zdjęciem szkody.
Po otrzymaniu powyższych informacji wyślemy nowy, w pełni wartościowy produkt na własny koszt.
ZWROTY
Co prawda wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie i nie podlegają prawu zwrotu towaru w ciągu 14 dni, ale zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. Dlatego, jeżeli z jakiegokolwiek powodu zdecydujesz, że nie chcesz produktu, nawet jeśli po prostu zmieniłeś zdanie, odeślij nieużywany produkt z powrotem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może zostać uszkodzony ani w żaden sposób używany. Wyślij nam produkt w oryginalnym opakowaniu i upewnij się, że zawiera wszystkie elementy. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona.

Po spełnieniu wszystkich wyżej wymienionych wymagań otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni od otrzymania paczki. Zwrot nie obejmuje wysyłki i nie dotyczy zamówień niestandardowych.