REKLAMACJE
Jeśli po otrzymaniu towaru odkryjesz wady techniczne, takie jak:
- zły rozmiar,
- zły materiał,
- brakuje części zamówienia,
poinformuj nas, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@vintageposteria.pl. Jeśli to możliwe, dołącz zdjęcia usterki do wiadomości e-mail.

Jeśli Twoje roszczenie zostanie zaakceptowane, wyślemy odpowiedni produkt lub zwrócimy pieniądze.
 
Okres gwarancyjny jakim objęte są produkty oferowane na naszej stronie wynosi 12 miesięcy. 
USZKODZENIE TOWARÓW PODCZAS TRANSPORTU
Roszczenia dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy klient wypełni raport uszkodzenia przesyłki podczas odbioru przesyłki.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie paczki, otwórz ją w obecności kuriera i wypełnij raport wraz z nimi. Następnie prześlij raport e-mailem na info@vintageposteria.pl wraz ze zdjęciem szkody.
Po otrzymaniu powyższych informacji wyślemy nowy, w pełni wartościowy produkt na własny koszt.
ZWROTY
Przed nadaniem wysyłki ze zwrotem prosimy o przesłanie drogą mailową formularza odstąpienia od umowy oraz numer listu przewozowego.
 
Wszystkie produkty prezentowane w naszym sklepie należą do oferty standardowej, produkty te podlegają możliwości zwrotu w terminie do 14 dni. 

Uprzejmie przypominamy, że produkty tworzone na specjalne życzenie klienta (produkty personalizowane) nie podlegają zwrotowi. 

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może zostać uszkodzony ani w żaden sposób używany. Wyślij nam produkt w oryginalnym opakowaniu i upewnij się, że zawiera wszystkie elementy. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona.

Po spełnieniu wszystkich wyżej wymienionych wymagań otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni od otrzymania paczki. Zwrot nie obejmuje wysyłki i nie dotyczy zamówień niestandardowych.
 
Prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy mailowo na adres info@vintageposteria.pl. Przyspieszy to proces zwrotu środków za zamówienie.