Wysyłka zamówień

Wysyłka zamówień

KOSZT WYSYŁKI
Nasze produkty wysyłamy za darmo na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
TERMIN DOSTAWY
Czas dostawy zależy kraju wysyłki.
Wysyłka krajowa (Polska) zajmuje około 2-3 dni robocze.
Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.
Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.
Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
Możesz śledzić swoją przesyłkę od naszego biura do domu. Otrzymasz śledzenie na adres e-mail, który został dodany do zakupu.
PROCEDURA WYSYŁKI
1. Paczka zostanie dostarczona do twoich drzwi. Aby zapewnić najlepszą obsługę dostawy, dodaj wszystkie szczegóły dotyczące swojego adresu (np. Piętro, numer mieszkania).
2. Jeśli próba dostarczenia do twoich drzwi nie powiedzie się, paczka może zostać dostarczona do twojego sąsiada lub kurier może spróbować dostarczyć paczkę następnego dnia.
3. Jeśli ponowna próba dostarczenia się nie powiedzie, paczka zostanie dostarczona do najbliższego oddziału firmy kurierskiej lub do miejsca odbioru. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdzie znajduje się Twoja paczka.
4. GLS: Masz około 4-6 dni na odbiór paczki, po tym czasie paczka zostanie odesłana z powrotem do Vintage Posteria.
FedEx: Musisz skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej, aby ustalić kolejną próbę dostawy. Klient ma na to 3 dni. Im szybciej jednak skontaktujesz się z FedEx, tym lepiej.

W przypadku problemów z dostawą prosimy o kontakt w dowolnym momencie!
WADLIWY TOWAR
Jeśli otrzymałeś produkt, który został uszkodzony lub jest wadliwy, napisz jak najszybciej do naszego działu obsługi klienta na adres e-mail: info@vintageposteria.pl. Koniecznie dołącz zdjęcia produktu/opakowania. Po zaakceptowaniu reklamacji wyślemy odpowiedni produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
CO SIĘ DZIEJE, JEŚLI NIE ODBIORĘ MOJEJ PACZKI?
W przypadku towarów, które zostały do nas zwrócone, ponieważ klient nie odebrał towarów, pobieramy opłatę w wysokości 32 zł na pokrycie kosztów pakowania i kosztów wysyłki zwrotnej.